LAOVIETBANK ກ້າວສູ່ການເຄື່ອນໄຫວບໍລິການທະນາຄານລາຍຍ່ອຍ
ໂດຍໄດ້ຮັບພາລະກິດໃນການເຊື່ອມຕໍ່ລະຫວ່າງພື້ນຖານເສດຖະກິດສອງປະເທດຫວຽດນາມ ແລະ ລາວ, ກ່ອນໜ້ານີ້ LaoVietBank ຫັນສູ່ເປົ້າໝາຍລູກຄ້າທີ່ເປັນວິສາຫະກິດ, ບຸກຄົນທີ່ເຄື່ອນໄຫວທຸລະກິດຂະໜາດໃຫຍ່. ແຕ່ປັດຈຸບັນ, LaoVietBank ກໍ່ກຳລັງພັດທະນາບັນດາການບໍລິການທະນາຄານແນ່ໃສ່ເປົ້າໝາຍລູກຄ້າບຸກຄົນດ້ວຍການບໍລິການທະນາຄານລາຍຍ່ອຍເຊັ່ນ: ການຝາກປະຢັດ, ຊຳລະສະສາງ, ເງິນກູ້ຢືມໃຊ້ສອຍ, ບັດສິນເຊື່ອ, ບັດເຄຣດິດ. ນອກຈາກນັ້ນ, LaoVietBank ຍັງເສີມຂະຫຍາຍການບໍລິການຂາຍໄຂ່ວບັນດາຜະລິດຕະພັນບໍລິການອື່ນໆເພື່ອສ້າງຄວາມພໍໃຈສູງສຸດໃຫ້ແກ່ລູກຄ້າກໍ່ຄືການສ້າງຜົນກຳໄລໃຫ້ແກ່ທັງສອງຝ່າຍ.
(ທ່ານບຸຍແທັງຮ່ວາຍ - ຮອງຜູ້ອຳນວຍການໃຫຍ່ໃນກອງປະຊຸມວຽກງານການບໍລິການລາຍຍ່ອຍ)
ໃນໄລຍະຜ່ານມາ, ການເຄື່ອນໄຫວທະນາຄານບໍລິການລາຍຍ່ອຍຂອງ LaoVietBank ກຳລັງເປັນພາລະບົດບາດທີ່ສຳຄັນໃນການປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນແຜນຍຸດທະສາດທຸລະກິດແນໃສ່ຂະຫຍາຍການເຄື່ອນໄຫວຕາມທິດທາງທັນສະໄໝ, ເຊິ່ງໄດ້ຄ່ອຍໆຢັ້ງຢືນຈຸດຢືນ, ເຄື່ອງໝາຍການຄ້າແລະ ຄວາມເຊື່ອຖືຢູ່ຕະຫລາດການເງິນຂອງລາວ. ຕາໜ່າງການບໍລິການລາຍຍ່ອຍຂອງ LaoVietBank ໄດ້ມີການປ່ຽນແປງທີ່ດີຂຶ້ນ, ປະກອບສ່ວນຢ່າງມີປະສິດທິຜົນເຂົ້າໃນລາຍຮັບລວມຂອງທົ່ວລະບົບ. ຈຳນວນເງິນກູ້ບຸກຄົນເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງໜ້າເພິ່ງພໍໃຈແມ່ນຈາກບັນດາຜະລິດຕະພັນເຊັ່ນ: ເງິນກູ້ຊື້ເຮືອນ, ສ້ອມແປງເຮືອນດ້ວຍໄລຍະການກູ້ຢືມ 5 ປີ; ເງິນກູ້ໃຊ້ສອຍ (ກູ້ຢືມຄ້ຳປະກັນດ້ວຍເງິນເດືອນ, ກູ້ຢືມເບີກເກີນບັນຊີ); ເງິນກູ້ຊື້ລົດໃຫຍ່ຮັບໃຊ້ໃນຄອບຄົວ ແລະ ຮັບໃຊ້ໃນການເຄື່ອນໄຫວທຸລະກິດ; ເງິນກູ້ເພື່ອການ ສຶກສາ; ເງິນກູ້ຄ້ຳປະກັນດ້ວຍເອກະສານມີຄ່າ. ຮອດປີ 2015 ລະດົມທຶນຈາກບຸກຄົນກວມເອົາ 60% ຂອງແຫລ່ງ ລະດົມທຶນກັບທີ່. ການບໍລິການບັດ ATM ເພີ່ມຂຶ້ນ 250% ໃນໄລຍະ 3 ປີຜ່ານມາດ້ວຍຫລາຍຮູບແບບເຊັ່ນ: ບັດພາຍໃນ, ບັດເຊື່ອມຕໍ່ກັບທະນາຄານອື່ນ, ບັດATM My avatar. ນອກນັ້ນ, LaoVietBank ກຳລັງສະໜອງບັນດາຜະລິດຕະພັນບໍລິການອື່ນໆທີ່ຫລາກຫລາຍເຊັ່ນ: ຊຳລະເງິນເດືອນ, ໂອນເງິນພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ, LSMS, DirectBanking, Bankplus, ຊຳລະໃບບີນແລະອື່ນໆ.
ອີກດ້ານໜຶ່ງ, ຍັງເປັນໜຶ່ງໃນບັນດາທະນາຄານແຖວໜ້າຢູ່ຕະຫຼາດການເງິນຂອງລາວໃນການນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີ ເຂົ້າໃນການສະໜອງບັນດາຜະລິດຕະພັນການບໍລິການທີ່ຫຼາກຫລາຍ, ດັ່ງນັ້ນເມື່່ອໃຊ້ບໍລິການຂອງ LaoVietBank, ບັນດາລູກຄ້າໂດຍສະເພາະແມ່ນລູກຄ້າບຸກຄົນຈະໄດ້ຮັບຮູ້ເຖິງຂັ້ນຕອນເອກະສານໃນການໃຫ້ບໍລິການທີ່ສະດວກສະ ບາຍ, ພ້ອມຍັງຈະໄດ້ຮັບຄວາມເພິ່ງພໍໃຈໃນການບໍລິການເງິນຝາກ, ເງິນກູ້, ການຊຳລະສະສາງ, ການໂອນເງິນ ແລະ ຍັງໄດ້ຮັບຜົນປະໂຫຍດເພີ່ມຂຶ້ນໂດຍຜ່ານການແກ້ໄຂຂໍ້ມູນບົນພື້ນຖານທະນາຄານທີ່ທັນສະໄໝ. ສະນັ້ນຈະມີຄວາມແຕກຕ່າງກັບການເຄື່ອນໄຫວໃຫ້ບໍລິການລາຍຍ່ອຍຂອງທະນາຄານອື່ນ, LaoVietBank ຍາມໃດກໍ່ໃຫ້ບຸລິມະສິດດ້ວຍລະດັບຄ່າບໍລິການທີ່ຕ່ຳ, ດອກເບ້ຍເງິນຝາກສູງ ແລະ ດອກເບ້ຍເງິນກູ້ຢູ່ໃນລະດັບທີ່ເໝາະສົມທີ່ສຸດ. ຍິ່ງໄປກວ່ານັ້ນ, ດ້ວຍຈຳນວນຕູ້ ATM ຫລາຍກວ່າ 50 ໜ່ວຍໃນທົ່ວລະບົບ, LaoVietBank ໄດ້ໃຫ້ການບໍລິການຖອນເງິນ, ໂອນເງິນ, ຊຳລະສະສາງໃບບິນຢ່າງສະດວກສະບາຍຢູ່ບັນດາສູນການຄ້າໃຫຍ່ຂອງລາວ. ບັດ ATM ຂອງ LaoVietBank ແມ່ນ ທະນາຄານດຽວທີ່ເຊື່ອມໂຍງກັບຫຼາຍກວ່າ 28 ທະນາຄານຢູ່ຫວຽດນາມ. ເຊື່ອມຕໍ່ກັບ Banknet ເຈົ້າຂອງບັດສາມາດຖອນເງິນກີບຢູ່ລາວ ແລະ ກົງການຂ້າມບັດ ATM LaoVietBank ກໍ່ສາມາດຖອນເງິນດົງຢູ່ຕູ້ ATM ຂອງ 28 ທະນາຄານທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ກັບ Banknet ຢູ່ຫວຽດນາມ.
ນອກຈາກນັ້ນ, LaoVietBank ຍັງໄດ້ສຸມໃສ່ລົງທຶນປ່ຽນແປງລະບຽບການບໍລິການໃໝ່, ເຄື່່່ອງມືຄຸ້ມຄອງ ຄວາມສ່ຽງ ແລະ ວຽກງານກໍ່ສ້າງພະນັກງານຍາມໃດກໍ່ກ້າວສູ່ການປ່ຽນແປງໃໝ່, ມີຫົວຄິດປະດິດສ້າງສຳລັບ ບັນດາຜະລິດຕະພັນການບໍລິການແນໃສ່ນຳເອົາການບໍລິການທີ່ດີທີ່ສຸດ, ແຂ່ງຂັນທີ່ສຸດມາໃຫ້ແກ່ລູກຄ້າຂອງຕົນ. ໃນນັ້ນການປ່ຽນແປງສະພາບແວດລ້ວມການບໍລິການໄດ້ຄ່ອຍໆໄປຕາມທິດທາງທີ່ມີຄວາມສະໜິດສະໜົມ, ເໝາະສົມ ກັບຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າ. ຄຽງຄູ່ກັນນັ້ນ LaoVietBank ກໍ່ໄດ້ເອົາໃຈໃສ່ຜັນຂະຫຍາຍບັນດາ ລາຍການໂປຮໂມຊັນ, ສົມມະນາຄຸນລູກຄ້າ, ຂະຫຍາຍຄູ່ຮ່ວມທຸລະກິດ, ...ນຳເອົາຜົນປະໂຫຍດທີ່ດີທີ່ສຸດ ໃຫ້ແກ່ລູກຄ້າ.
ການເຄື່ອນໄຫວທະນາຄານບໍລິການລາຍຍ່ອຍໄດ້ນຳເອົາແຫລ່ງລາຍຮັບທີ່ໝັ້ນຄົງ, ຍາວນານ ປະກອບສ່ວນອັນສຳຄັນໃນການເປີດກ້ວາງລູກຄ້າ, ເປີດກວ້າງສ່ວນແບ່ງຕະຫລາດ, ຍົກສູງຄວາມສາມາດໃນການແຂ່ງຂັນໃຫ້ແກ່ LaoVietBank. ພ້ອມທັງສະໜອງ ໃຫ້ແກ່ລູກຄ້າບັນດາຜະລິດຕະພັນການບໍລິການທະນາຄານທີ່ຫລາກຫລາຍ, ສະດວກສະບາຍ, ຫລຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍ ປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນຜົນສຳເລັດຂອງລູກຄ້າເມື່່ອໄດ້ເລືອກ LaoVietBank ເປັນເພື່ອນຮ່ວມເດີນທາງຄ່ຽງບ່າຄຽງໄລ່ກ້າວໄປຂ້າງໜ້າດັ່ງຄຳຂວັນຂອງທະນາຄານທີ່ວ່າ: ຂົວຕໍ່ແຫ່ງຜົນສຳເລັດ.
ນາມປາກກາ: ເລຈຳປາ